M1 Spitzing Evolution Enduro 2024 S-pedelec
Zlatá edice M1 Spitzing Enduro. Motor TQ HPR120s 500W (45km/h) s točivým momentem 120Nm a baterií o kapacitě až 1050Wh.
Pravé Enduro na traily do terénu, zkrátka kamkoliv s nejsilnějším motorem na trhu TQ HPR120s, postavené na bezkompromisních komponentech. To vše podtrženo špičkovým designem v barvách zlatá/černá mat.
M1-Sporttechnik: výrobce luxusních elektrokol.
M1-Spitzing: Nejvýkonnější elektrokola současnosti vyrobená německou firmou Fritzmeier, která vešla do známosti, výrobou karbonových dílů pro závodní vozy BMW. Tento model je osazen motorem bavorské značky TQ, která vyrábí například servo motory pro leteckou techniku.
M1-Sporttechnik nejsou žádní nováčci v oboru cyklistiky. Jejich prvenství na světovém žebříčku jim zajistilo uvedení plně karbonového rámu pro jízdní kola. Značka se zaměřuje na nejnáročnější klientelu, která požaduje luxusní a zcela výjimečná elektrokola. Zkrátka se jedná o Ferrari v elektrocyklistice.
M1 Spitzing: Nejlepší z nejlepších.
Verze S-pedelec pomáhá s přípomocí motoru až do rychlosti 45 Km/h. Motor je o výkonu až 500W s točivým momentem 120Nm. Jedná se tak o nejvýkonnější motor současnosti, který se kdy implementoval do profesionálních elektrokol.
Aby byl dojezd dostačující, byla zvolena integrovaná baterie, která je plně odnímatelná a její kapacita činí 1050Wh. M1-Sporttechnik s motory TQ pracuje již 7 let a vlastnosti motoru neustále zdokonaluje.
Tento produkt v této motorizaci nesplňuje legislativu pro jízdu po hl. pozemních komunikacích, nicméně je možné ho přihlásit na SPZ. M1 Spitzing S-pedelec, doporučujeme na jízdu v terénu, kde je doma.
Pro koho je určen M1 Spitzing ?
Značka M1-Sporttechnik vytvořila modely Spitzing pro nejnáročnější stoupání tzv. uphill. Je to ideální společník do hor, který se vypořádá s terénem i tam, kde ostatní motory končí. Jelikož má Motor TQ HPR120s kroutící moment až 120Nm a kapacitu baterie 1050Wh. Oproti nejznámějším motorům, jako jsou Yamaha, Bosch, Brose či Shimano, jejichž nejvyšší kroutící moment dosahuje 85/95 Nm a nejvyšší kapacita baterie činí 750/900Wh.
Neočekávejte od nás sliby tipu: ,,Dojezdy až 190 km." Podobné informace někteří neseriózní prodejci rádi udávají na svých webech, ačkoliv je realita jiná. Každý uživatel se bude potýkat s trochu odlišnými dojezdy, na základě jeho váhy, zvolené asistence, členitosti terénu a převodech.
Myšlenkou elektrokola M1 Spitzing není najezdit co nejvíce km za den, ale užít si naplno adrenalin v náročném terénu s maximální propustností. Kdo hledá adrenalinové zážitky, pro toho je Spitzing nejlepší volbou. Pokud Vás zajímá reálný dojezd, je to zhruba 50 až 90 km, což je vzhledem k výkonu a výjimečného zážitku naprosto dostačující.
Specifikace
Velikosti rámu: M (45cm), L (50cm)
Průměr kol: přední 29 / zadní 27,5
Barva: Gold Edition
Rám: M1 High Modulus Carbon Fibre, SPITZING EVOLUTION
Tlumiče: Přední: FOX Transfer Factory 170mm, Zadní: FOX Transfer Factory 150mm
MOTOR: TQ 120S, 500W - 45km/h
BATTERIE: M1, 48 V, 1.050 Wh,
Kliky: FSA
Přehazovačka: Shimano XTR 12G (10-51)
Páčky řadící: Shimano XTR
Brzdy: Magura MT5e
Kotouče: MDR-P 220mm/203mm mm přední/zadní
Kazeta: Shimano XTR 12 speed
Náboje: DT Swiss H1900 Spline 110/15, 148/12
Ráfky: DT Swiss H1900, 29"/27.5"
Pláště: SmartSam 2.6"
Středové složení: FSA CK745/IS, anodisiert
Převodník: FSA MegaTooth, 42er, 44er oder 48er
řidítka: Reverse 800 mm
Teleskopická sedlovka: Fox Transfer 150, Kashima